dinsdag 16 augustus 2011

Nio en zijn geboortepakketje

Nio werd geboren op 22 juli 2011 om 14u53.

Deze flinke buurjongen woog 3,815 kg bij zijn geboorte en was 52 cm groot.

Toen viel zijn kaartje in de bus, het was voor mij een bron van inspiratie.

Dezelfde dag reed ik naar Pauli en kocht er stofjes, ook Lieselot zorgde voor een bijpassende biais van haar winkeltje http://www.bambibauw.be/.

En toen begon het met een oproepje op facebook... ik zocht patroontjes. Mijn collega's sToffenmadammen (http://stoffenmadammen.blogspot.com/) hebben mij overladen met massa's ideetjes.

Inspiratie en ideetjes genoeg:
Een kader cfr het kaartje

Slabbers cfr het kaartje

Knuffels cfr het kaartje

Reisluierzakje cfr het kaartje

Badlaken cfr het kaartje

Parkzak voor speelgoed cfr het kaartje

Luierzak cfr het kaartje

Alles mooi gepakt, ik vond geen inpakpapier cfr het kaartje ;)

Geef nu toe: het kaartje was mijn bron van inspiratie!


 En voor zus Nika:

Ook de pop kan nu lekker warm slapen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten