vrijdag 8 februari 2013

Telefonische assistentie


Terwijl de scholen hun studenten een dagje vrijaf geven, zit dochterlief alleen thuis.

Alleen blijven voor Laura is geen probleem, ze kan zich steeds bezighouden.

Tot de gsm piepte:

Mama mag ik iets maken?

De volgende sms:
Mag ik stof van jou?

En de volgende smsjes:
Wat kan ik maken?
Mag ik wel op je machine?
Locken maar ik mag toch niet je overlock gebruiken
Wat moet ik nu doen?
.....

Zoveel smsjes.... stap voor stap legde ik haar per sms hoe ze een kleedje in elkaar moest steken.

Het resultaat was schitterend!


Het zomerkleedje voor de baby van haar peter en Alisson.
De baby wordt tegen eind mei verwacht.
Is het duidelijk dat het een meisje is?

1 opmerking:

  1. Zo'n creatieve dochter, een echt natuurtalent!
    't Is een heel mooi kleedje geworden.

    BeantwoordenVerwijderen